W dniu 12 października 2021 r. Północna Izba Gospodarcza planuje zorganizować szkolenie Design thinking.
12.10.2021r.
Czas trwania: 9:00-14:00
Biuro Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie al. Wojska Polskiego 86, 70-482 Szczecin
Zgłoszenia: kdobek@polnocnaizba.pl
Liczba miejsc ograniczona – MAX 15 osób.
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych produktów i usług, w centrum zainteresowania której znajduje się człowiek. To usystematyzowany proces zawierający w sobie kolejne etapy rozwoju pomysłu – od początkowej idei, aż do stworzenia prototypu.
W czasie warsztatu uczestnicy dowiedzą się:
Warsztat ma formę praktyczną. Uczestnicy zrealizują całą iterację procesu Design Thinking, tj.:
Design Thinking opiera się na różnorodności. W warsztacie mogą wziąć udział osoby posiadające dowolny obszar doświadczenia, np. biznesowe, artystyczne, techniczne czy też humanistyczne.
Prowadzący:
Hubert Dyba – Trener i konsultant innowacji. Doktor w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Doświadczenie zdobywał jako specjalista w RCIiTT ZUT w Szczecinie, następnie jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych na Akademii Sztuki w Szczecinie. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie metody Human Centered Design. Facylitator metody Google CSI:Lab Projektanci Innowacji PFR. Swoją wiedzą wspierał takie inicjatywy jak Samsung LABO, Climate KIC, MIT Enterprise Forum, Startup Weekend. Regularnie współpracuje z PARP, KPK, polskimi uczelniami oraz dojrzałymi firmami i start-upami w zakresie innowacji i budowania modeli biznesowych. Jako stypendysta MNiSW w ramach programu Top 500 Innovators wiedzę o innowacjach i Design Thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA. Na zlecenie Komisji Europejskiej prowadzi warsztaty i konsultuje w zakresie metod zorientowanych na klienta.
________________________________________________________________
Działanie jest realizowane dzięki wsparciu projektu COCO4CCI w ramach którego prowadzone są działania mające na celu zacieśnienie współpracy między sektorem kreatywnym i przedsiębiorstwami zaawansowanymi technologicznie i to właśnie dla takiego odbiorcy organizatorzy chcieliby szkolenie kierować.