Warsztaty dla organizatorów wydarzeń o charakterze kulturowym
Wraz z Fundacją Baltus serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym warsztacie dla organizatorów wydarzeń́ o charakterze kulturowym z obszaru : Chojnicki, Słupski, Starogardzki, Gdański, Trójmiejski i Elbląski (powiat braniewski, działdowski, elbląski, iławski, nowomiejski. i ostródzki), którzy organizują lub planują organizować wydarzenia, w szczególności o charakterze kulturowym.
Spotkanie odbędzie się 21 października 2020 r. , godz. 09:00 – 17:00 w Elblągu – Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk ul. Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg. Warsztat jest realizowany w ramach projektu „BALTIC STORIES. Zrównoważony rozwój turystyki poprzez profesjonalizację wydarzeń o charakterze kulturowym w regionie Południowego Bałtyku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020.
Warunki udziału w warsztatach:
Uczestnikami warsztatów mogą być wyłącznie pracownicy jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych samorządu oraz członkowie i przedstawiciele organizacji pozarządowych (NGO).
Zgłoszenia przyjmujemy drogą e- meilową; biuro@mediadizajn.pl, telefoniczną: 91 4240464 lub poprzez zapisy na formularzu
Z uwagi na ograniczoną liczbę̨ miejsc decyduje kolejność́ zgłoszeń́.
Pierwszeństwo w warsztatach mają podmioty, które pragną realizować wydarzenie o charakterze kulturowym i są zainteresowane :
analizą odbiorców wydarzeń o charakterze kulturowym,
chcą wdrażać zasady zrównoważonego rozwoju przy ich organizacji,
wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o media społecznościowe,
zgłębiać wiedzę o partnerstwie publiczno-prywatnym,
chcą stworzyć grupę współpracujących ze sobą organizatorów wydarzeń o charakterze kulturowym,
chcą podpisać deklarację o współpracy w ramach projektu Baltic Stories.
Zgłaszając się do udziału w warsztatach wyrażają̨ Państwo zgodę̨ na utrwalanie swojego wizerunku i wykorzystanie zdjęć i filmów w materiałach informacyjnych i promocyjnych oraz sprawozdawczych, związanych z realizacją projektu. A także we wszelkich innych działaniach i materiałach promocyjnych Baltic Stories.
Po zakwalifikowaniu będziemy kontaktować się ze wszystkimi uczestnikami. Na warsztatach omówimy między innymi: analizę odbiorców wydarzeń kulturowych, analiza otoczenia, storytelling, mapowanie klientów, strategie zaangażowania odbiorcy, cele zrównoważonego rozwoju. Progam warsztatów opiera się na metodzie design thinking.
Projekt realizowany jest w ramach programu Interreg South Baltic